Oferta pracy na stanowisko młodszego asystenta

10764/2025

Warunki pracy: • praca w wymiarze pełnego etatu (Pon.-piątek: 7 godz. 35 min/dobę; 37 godz. 55 min/tydzień) • wynagrodzenie zasadnicze od 7.516,00 zł +premia+dodatek stażowy+dodatek za wysługę lat • stanowisko pracy usytuowane jest na V piętrze budynku, • praca wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, oraz praca w terenie - kontrola lokali i obiektów budowlanych. . Pełna treść oferty znajduje się w załączonym pliku pdf oraz na stronie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu.

Wymagania

  • Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe - nauki techniczne (inżynieria środowiska, ochrona środowiska), co najmniej roczne doświadczenie zawodowe, (w przypadku braku rocznego stażu pracy zatrudnienie na stanowisku stażysty) znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek administracji publicznej, znajomość przepisów prawnych dotyczących działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej, umiejętność analizowania i redagowania pism, protokołów, sprawozdań, dobra znajomość technik pracy z systemami informatycznymi dostępnymi online, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zaangażowanie w powierzone obowiązki, utrzymywanie tempa pracy, samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista, odporność na stres, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office.

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • opracowywanie niezbędnych dokumentów w zakresie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, opiniowanie dokumentacji w postępowaniach administracyjnych prowadzonych sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w zakresie sanitarno - higienicznym, uzgadnianie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych, uzgadnianie warunków pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych ujętych w projekcie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, uzgadnianie dokumentacji projektowej pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych dotyczących budowy oraz zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych, opracowywanie decyzji, postanowień, opinii sanitarnych lub pism w zależności od charakteru sprawy, wydawanie zgód na odstępstwa od warunków technicznych i przepisów szczegółowych, uczestniczenie w dopuszczeniu do użytku obiektów budowlanych w zakresie zgodności z wymogami higienicznymi i zdrowotnymi określonymi w obowiązujących przepisach, udział w kontrolach lokali i obiektów w związku z wydawaniem stanowisk na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne, opracowywanie wycen i rachunków za wykonywane czynności zgodnie z art. 36 ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, prowadzenie dokumentacji zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością.

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-07-26
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Administracja państwowa
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Inżynieria środowiska
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.