Regus


Recepcjonista/Recepcjonistka

10683/2025

W Regusie stworzyliśmy największą na świecie przestrzeń do pracy tak, aby nasi klienci mogli pracować lepiej, szybciej, przyjemniej. Dołącz do nas w jednym z zespołów Regus. Zaoferuj więcej swobody profesjonalistom i firmom. Ty także będziesz mógł pracować lepiej, szybciej oraz przyjemniej.

Oferta

Jako recepcjonistka/ recepcjonista będziesz ściśle współpracować z nowymi i obecnymi klientami, będziesz rozwiązywać ich problemy i dbać o to, by mieli wszystko, czego potrzebują. 

Praca w oparciu o umowę o pracę na pełen etat lub pół etatu (szukamy osób na oba stanowiska), prywatna opieka medyczna, praca w dni robocze.

Typowy dzień w Regus

Pojawiasz się w pracy 15 minut przed otwarciem centrum, by upewnić się, że centrum jest gotowe do dnia pracy i że serwis sprzątający niczego nie pominął. Klienci zaczynają napływać w dużej ilości. Jeden z nich prosi o kod WiFi. Drugi chce się upewnić, czy dotarła ważna paczka. Klientka potrzebuje odprowadzenia jej do sali konferencyjnej...i czy mogłabyś/ mógłbyś pomóc jej podłączyć projektor i przyjąć zamówienie na napoje? Przychodzą listy. Sortujesz je w międzyczasie załatwiając całą masę dodatkowych życzeń klientów i pamiętając, żeby poinformować klienta, który wcześniej pytał o paczkę, że dotarła. A jest dopiero pora lunchu. Wczesnym popołudniem masz spotkanie z Community Managerem, by przedyskutować organizację przyszłotygodniowego wydarzenia networkingowego. Planujesz, przygotowujesz i wysyłasz zaproszenia do klientów, tworzysz, drukujesz i rozwieszasz plakaty na tablicach informacyjnych w centrum. Dzień pracy zbliża się do końca. To czas, by delikatnie zwrócić uwagę dużej grupie w sali konferencyjnej, by zaczęła się pakować. Kierujesz ich do dobrej restrauracji tuż za rogiem, którą znasz, by mogli coś zjeść i kontynuować rozmowę. Kiedy ostatnia osoba opuszcza centrum i wszystko jest czyste i schludne, jest czas iść do domu.

O Tobie

Szukamy kandydata, który będzie radził sobie z wieloma zadaniami, dostarczając klientowi najlepszy możliwy serwis. Musisz również być:

•dobrą rozmówczynią/ dobrym rozmówcą z umiejętnością budowania trwałych relacji biznesowych i umiejętnością empatyzowania z potrzebami innych

•z radością podejmować się rozwiązywania problemów •optymistyczna/ optymistyczny, entuzjastyczna/ entuzjastyczny i zdolna/ zdolny do adaptacji w szybko zmieniającym się środowisku

•zaznajomiona/ zaznajomiony z pakietem MS Office i innymi podstawowymi pakietami IT

-musisz biegle posługiwać się j. polskim w mowie i piśmie oraz dobrze j. angielskim w mowie i piśmie

Oferujemy

Dodatkowo, ponad konkurencyjne wynagrodzenie, będziesz miał okazję cieszyć się ze:

•świetnego i inspirującego środowiska pracy

•szkoleń i możliwości rozwoju

Wymagania

  • biegła znajomość j. polskiego i dobra j. angielskiego w mowie i piśmie

Zadania związane z oferowanym stanowiskiem

  • obsługa klienta na recepcji centrum biurowego, odpowiadanie na emaile, telefony, kontakt z klientem twarzą w twarz, tworzenie i odpowiadanie na zgłoszenia (tickety), dbanie o pełną operacyjność centrum.

Szczegóły

Oferta ważna do
2025-07-06
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Biuro i administracja
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Katarzyna Loewnau
Adres e-mail Telefon
885260600
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) kontrahent oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi z przepisów zawartych w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko,e-mail służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,
6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Witryna Centrum Praktyk i Karier przechowuje lokalnie informacje w plikach cookies w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika oraz zbierania informacji statystycznych o sposobie korzystania ze stron internetowych. Jeżeli nie chcesz, aby system rekrutacyjny umieszczał te informacje lokalnie w postaci ciasteczek, zmień ustawienia swojej przeglądarki.