
Recepcjonista/Recepcjonistka
10683/2025
W Regusie stworzyliśmy największą na świecie przestrzeń do pracy tak, aby nasi klienci mogli pracować lepiej, szybciej, przyjemniej. Dołącz do nas w jednym z zespołów Regus. Zaoferuj więcej swobody profesjonalistom i firmom. Ty także będziesz mógł pracować lepiej, szybciej oraz przyjemniej.
Oferta
Jako recepcjonistka/ recepcjonista będziesz ściśle współpracować z nowymi i obecnymi klientami, będziesz rozwiązywać ich problemy i dbać o to, by mieli wszystko, czego potrzebują.
Praca w oparciu o umowę o pracę na pełen etat lub pół etatu (szukamy osób na oba stanowiska), prywatna opieka medyczna, praca w dni robocze.
Typowy dzień w Regus
Pojawiasz się w pracy 15 minut przed otwarciem centrum, by upewnić się, że centrum jest gotowe do dnia pracy i że serwis sprzątający niczego nie pominął. Klienci zaczynają napływać w dużej ilości. Jeden z nich prosi o kod WiFi. Drugi chce się upewnić, czy dotarła ważna paczka. Klientka potrzebuje odprowadzenia jej do sali konferencyjnej...i czy mogłabyś/ mógłbyś pomóc jej podłączyć projektor i przyjąć zamówienie na napoje? Przychodzą listy. Sortujesz je w międzyczasie załatwiając całą masę dodatkowych życzeń klientów i pamiętając, żeby poinformować klienta, który wcześniej pytał o paczkę, że dotarła. A jest dopiero pora lunchu. Wczesnym popołudniem masz spotkanie z Community Managerem, by przedyskutować organizację przyszłotygodniowego wydarzenia networkingowego. Planujesz, przygotowujesz i wysyłasz zaproszenia do klientów, tworzysz, drukujesz i rozwieszasz plakaty na tablicach informacyjnych w centrum. Dzień pracy zbliża się do końca. To czas, by delikatnie zwrócić uwagę dużej grupie w sali konferencyjnej, by zaczęła się pakować. Kierujesz ich do dobrej restrauracji tuż za rogiem, którą znasz, by mogli coś zjeść i kontynuować rozmowę. Kiedy ostatnia osoba opuszcza centrum i wszystko jest czyste i schludne, jest czas iść do domu.
O Tobie
Szukamy kandydata, który będzie radził sobie z wieloma zadaniami, dostarczając klientowi najlepszy możliwy serwis. Musisz również być:
•dobrą rozmówczynią/ dobrym rozmówcą z umiejętnością budowania trwałych relacji biznesowych i umiejętnością empatyzowania z potrzebami innych
•z radością podejmować się rozwiązywania problemów •optymistyczna/ optymistyczny, entuzjastyczna/ entuzjastyczny i zdolna/ zdolny do adaptacji w szybko zmieniającym się środowisku
•zaznajomiona/ zaznajomiony z pakietem MS Office i innymi podstawowymi pakietami IT
-musisz biegle posługiwać się j. polskim w mowie i piśmie oraz dobrze j. angielskim w mowie i piśmie
Oferujemy
Dodatkowo, ponad konkurencyjne wynagrodzenie, będziesz miał okazję cieszyć się ze:
•świetnego i inspirującego środowiska pracy
•szkoleń i możliwości rozwoju
Plik załącznika
Wymagania
- biegła znajomość j. polskiego i dobra j. angielskiego w mowie i piśmie
Zadania związane z oferowanym stanowiskiem
- obsługa klienta na recepcji centrum biurowego, odpowiadanie na emaile, telefony, kontakt z klientem twarzą w twarz, tworzenie i odpowiadanie na zgłoszenia (tickety), dbanie o pełną operacyjność centrum.